Am citit de curand ca pe langa un continut unic un site ar trebui sa mai indeplineasca cateva conditii pentru a avea succes. Unul din criterii ar fi ca autoritatea domeniului, sau cum spun cei de la e4Ro, domain authority, sa fie peste 40, de preferat insa peste 50.

Autoritatea unui domeniu va propulsa site-ul in fata celor care au o autoritate mai mica, evident pe aceiasi nisa.  Pana la urma scopul unui site este acela de a fi citit, iar penru a fi citit, trebuie sa fie gasit. Iar site-uri sunt multe, ne arata Alexa cate site-uri sunt inaintea noastra.

In afara de aceasta autoritate, se mai studiaza si page authority, adica autoritatea paginii, sau mai bine zis a primei pagini afisate, atunci cand intram pe un site.

Foarte important pentru a avea o autoritate mare este PR (Page RAnk-ul), care arata cata importanta da google (dar si alte motoare de cautare) site-ului nostru. Un page Rank acceptabil este intre 1 si 3. Evident ca de la trei in sus, putem spune ca stam perfect. Pentru asta insa trebuie s atreaca ceva timp. Nu poti ajunge la un  domain Authority mare in cateva luni.

Trebuie sa treaca cel putin un an, pentru a capata ceva valoare in ochii site-urilor ce masoara valoarea pe internet a unui site. Asta si datorita faptului ca multe dispar, omul isi cumpara un domeniu, plateste pe un an, apoi din diverse ratiuni, nu mai prelungeste valabilitatea acestui, iar astfel el dispare de pe piata. Vom reveni si cu alte informatii detaliate despre cum sa ai un site (blog) de succes.