Lupta pentru o lada de bere
Lupta pentru ocuparea locului 1 in concursul romanesc „O lada de bere” a ajuns la un nivel neasteptat, multi concurenti incercand sa ajunga in frunte pe diverse cai, zic eu mai putin ortodoxe, de la zeci de bloguri noi create pe platforma My.Opera si pana la incercari pe YouTube.com sau My Space.
Am gasit aici insa ceva mai interesant, care mi-a atras atentia in mod deosebit, Chiar su un Magazin Online a incercat sa promoveze „O lada de Bere”, probabil pentru a atrage atentia potentialilor clienti. Ba chiar unii au ajuns sa creeza pagini facebook pentru a ajunge intr-o pozitie favorabila. Au romanii timp liber berechet, daca se ocupa cu promovarea pagiilor indiferent de scopul final, adica de placere si pentru a demonstra ca ei sunt cei mai buni.
Dar daca va castiga o pagina Facebook sau Youtube ce vor demonstra? Ca evident domeniile respective sunt valoroase, si te pot ajuta sa promovezi o idee, produs sau persoana? Corect, dar ca rezultat final ce facem? Navalim pe site-uri de socializare pentru a ne promova idile?
Noi incercam sa promovam in acest moment Orasul Chisinau, ok, am creat o pagina speciala, una pe facebook si una pe youtube. Asteptam sa vedem interesul cititorilor nostri pentru o astfel de abordare, va avea ea succes sau va fi o pierdere de timp pe termen mediu si lung?
E ca si cum am fi la teatru, unii plang si altii rad, de aceea credem noi ca poza lui Tony merita tot respectul! Si poate si castigul final sa fie de partea lui!
Cadoul pe care-l facem azi, duminica moldovenilor de pretutindeni este dorinta noastra de mai bine, de viata lunga si fericita!